Αυγά ομελέτα σπέσιαλ, σκέτη, με ασπράδια, φούρνου με πατάτες ή με τυρί: θερμίδες

Από : | 0 Σχόλια | Στις : October 28, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ΟΜΕΛΕΤΑ

Η ομελέτα είναι ένα νόστιμο φαγητό που είθισται να τρώμε ως πρωινό ή ως βραδινό. Πρόκειται για ένα πιάτο πλούσιο σε βιταμίνες A, D, E, ψευδάργυρο, σίδηρο και πολύτιμα ιχνοστοιχεία. Τα αυγά είναι απαραίτητα για όσους θέλουν να ακολουθήσουν μια υγιεινή διατροφή και να χάσουν κιλά χάρη στην πρωτεΐνη που περιέχει αλλά και τα αμινοξέα.

Προτιμήστε την ομελέτα με περισσότερα ασπράδια από κρόκους και λαχανικά και προσπαθήστε να μην προσθέσετε υλικά που θα αυξήσουν τις θερμίδες.

Βρείτε ωραίες συνταγές για αυγά και ομελέτες εδώ.

Απλή ομελέτα με 2 αυγά: 250 θερμίδες
Αυγά ομελέτα σπέσιαλ με μανιτάρια: 280-320 θερμίδες
Ομελέτα με πατάτες: 450 θερμίδες
Ομελέτα με τυρί: 430 θερμίδες
Ομελέτα φούρνου: 190 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!