Γιαούρτι με μέλι και καρύδια, με μούσλι, με δημητριακά, με ρύζι, με φρούτα, πλήρες, πρόβειο, στραγγιστό 0- 2%, με βύσσινο – Θερμίδες

Από : | 0 Σχόλια | Στις : November 24, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

γιαούρτι με μελι θερμίδες

Το γιαούρτι είναι ένα από τα πιο γνωστά διαιτητικά φαγητά που βέβαια χρησιμοποιείται σε πολλές συνταγές αλλά και απολαμβάνεται σαν γεύμα  από το πρωί μέχρι το βράδυ. Πρόκειται για μια τροφή που έχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει και το γάλα όπως ασβέστιο, πρωτεΐνη, βιταμίνες αλλά και υδατάνθρακες που θεωρείται πολύ καλό για την πέψη αλλά και την απορρόφηση του ασβεστίου από το έντερο.

Το γιαούρτι βοηθάει τον οργανισμό μας να καταπολεμήσει μικρόβια που οδηγούν σε λοιμώξεις, όπως μύκητες κλπ, αλλά και στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος γενικότερα. Το γιαούρτι είναι πολύ καλή τροφή τόσο για τα παιδιά όσο και από τους ενήλικες, ειδικά αν ακολουθούν κάποια φαρμακευτική αγωγή σε καθημερινή βάση. Το γιαούρτι δεν περιέχει πολλές θερμίδες και μπορεί να συνοδευτεί από διάφορες άλλες τροφές για ένα πλούσιο γεύμα.

Βρείτε νόστιμες συνταγές με γιαούρτι εδώ.

Γιαούρτι με φρούτα: 229 θερμίδες
Γιαούρτι με ρύζι: 300 θερμίδες
Γιαούρτι 2% με μέλι: 190 θερμίδες (200 γρ.)
Γιαούρτι με δημητριακά και μέλι ή ξηρούς καρπούς: 300 θερμίδες
Γιαούρτι με καρύδια και μέλι: 300 θερμίδες
Γιαούρτι πρόβειο (1 κεσαδάκι): 199 θερμίδες
Γιαούρτι 0 %: 53 Θερμίδες (100 γρ.)
Γιαούρτι 2% στραγγιστό: 163 Θερμίδες
Γιαούρτι 0% με βύσσινο: 160 θερμίδες
Γιαούρτι στραγγιστό: 250 Θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!