Δίαιτα με ψωμί

Από : | 0 Σχόλια | Στις : December 6, 2014 | Κατηγορία : Αδυνάτισμα, Δίαιτα

δίαιτα με ψωμί

Το ψωμί θεωρείται εχθρός της δίαιτας όμως στην πραγματικότητα μπορεί να γίνει σύμμαχός μας στην προσπάθεια να χάσουμε κιλά. Η δίαιτα με ψωμί μας δίνει θρεπτικά συστατικά αλλά και υδατάνθρακες. Όταν το καταναλώνουμε σωστά μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους.

Το μυστικό είναι να το συνοδεύουμε πάντα με τα σωστά τρόφιμα και να μην επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας με λιπαρά και πολλές θερμίδες. Προτιμήστε ψωμί ολικής άλεσης ή πολύσπορο που δεν ξεπερνούν τις 45 θερμίδες σε κάθε φέτα αλλά και πιο σπάνια άσπρο ψωμί και συνοδέψτε το με αγνά υλικά, με τυρί χαμηλών λιπαρών ή με λαχανικά.

Βρείτε νόστιμες συνταγές για τοστ, σάντουιτς και διάφορα ψωμιά εδώ.

Μοιράσου το άρθρο!