Δημητριακά με γάλα, ολικής άλεσης, fitness, βρώμης, καλαμποκιού, κουάκερ, πρωινού σοκολατένια – Πόσες θερμίδες έχει ένα μπολ

Από : | 0 Σχόλια | Στις : November 9, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

δημητριακα θερμιδες

Τα δημητριακά είναι πολύ σημαντικά για την καθημερινή μας διατροφή για αυτό οι περισσότεροι διατροφολόγοι τα συνιστούν ως βασικό μέρος του πρωινού γεύματος. Τα δημητριακά είναι πλούσια σε άμυλο ενώ περιέχουν βιταμίνη Β, Ε και φυτικές ίνες.

Τα δημητριακά ολικής άλεσης συγκριτικά με τα απλά είναι περισσότερο πολύτιμα για τον οργανισμό καθώς περιέχουν θρεπτικά συστατικά από τα τρία μέρη του σιταριού όπως το ενδοσπέρμιο, το πίτουρο και το φλοιό.

Βρείτε συνταγές με δημητριακά εδώ

1 φλιτζάνι τσαγιού δημητριακά απλά: 100 θερμίδες
1 μπολ κουάκερ/ βρώμη 200 θερμίδες
1 μπολ δημητριακά με σοκολάτα: 395 θερμίδες
1 μπολ δημητριακά ολικής fitness: 368 θερμίδες
1 μπάρα δημητριακών: 132 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!