Θερμίδες κοτόπουλο αλά κρεμ, κοκκινιστό, λεμονάτο, πανέ, με μουστάρδα, με πατάτες στο φούρνο, με χυλοπίτες, σούβλας, με μπάμιες, με ρύζι

Από : | 0 Σχόλια | Στις : November 26, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

κοτόπουλο με ρύζι θερμίδες

Το κοτόπουλο είναι μία πλούσια πηγή πρωτεΐνης, βιταμινών αλλά και ιχνοστοιχείων απαραίτητων για τον οργανισμό μας. Χάρη στην βιταμίνη Β6  ο οργανισμός μας μεταβολίζει τους υδατάνθρακες και τα λίπη αλλά και τις πρωτεΐνες ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται ο μεταβολισμός μας και υπάρχει καλή λειτουργία του πεπτικού και του νευρικού συστήματος.

Για αυτό το κοτόπουλο είναι ιδανικό για όσους ακολουθούν δίαιτα για απώλεια κιλών ή κάνουν διατροφή για την διατήρηση του βάρους τους. Το κοτόπουλο είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη Β3, σε σελήνιο, σε φώσφορο αλλά και κάλιο.

Βρείτε νόστιμες και υγιεινές συνταγές με κοτόπουλο εδώ.

Κοτόπουλο αλά κρεμ: από 280 θερμίδες
Κοτόπουλο με μουστάρδα: από 230 θερμίδες
1 μερίδα κοτόπουλο βραστό: 210 Θερμίδες
1 μερίδα κοτόπουλο βραστό χωρίς πέτσα: 170 θερμίδες
Κοτόπουλο κοκκινιστό με μπάμιες: 460 Θερμίδες
Κοτόπουλο κοκκινιστό με χυλοπίτες: 530 Θερμίδες
Κοτόπουλο λεμονάτο με πατάτες: 480 Θερμίδες
Κοτόπουλο πάνε με πατάτες: 510 Θερμίδες
Κοτόπουλο με ρύζι: 320 θερμίδες
Κοτόπουλο ψητό σούβλας: 230 Θερμίδες
Κοτόπουλο λεμονάτο: 300 Θερμίδες
Κοτόπουλο με πατάτες στον φούρνο: 510 Θερμίδες
Κοτόπουλο φιλέτο 100 γραμμαρίων: 128 Θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!