Θερμίδες- λιπαρά: γλυκός τραχανάς, ξινός, σούπα, κυπριακός, νηστίσιμος, ωμός, 100 γραμμάρια

Από : | 0 Σχόλια | Στις : November 20, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

τραχανάς θερμίδες

Ο τραχανάς είναι μια τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες που βοηθάει στην καλή λειτουργία του εντέρου, σε μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο. Έχει, μάλιστα, υψηλό ποσοστό αορροφήσιμου σιδήρου αλλά και ασβεστίου καθιστώντας το πολύτιμο για τον οργανισμό μας.

Στην αγορά μπορούμε να βρούμε ξινό τραχανά που παρασκευάζεται από ξινισμένο φρέσκο γάλα με αλεύρι ή σιμιγδάλι, γλυκό τραχανά από γάλα που δεν είναι ξινισμένο μαζί με αλεύρι αλλά και νηστίσιμο τραχανά που παρασκευάζεται από ζωμό λαχανικών ή ψαριού μαζί με διάφορα μυρωδικά. Ο τραχανάς δεν έχει υψηλά λιπαρά για αυτό μπορεί να καταναλωθεί από όλες τις ηλικίες.

Βρείτε νόστιμες συνταγές για τραχανά εδώ.

1 μερίδα τραχανά: 237 θερμίδες
100 γρ. ωμός τραχανάς: 398 θερμίδες
Σούπα τραχανά: 108 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!