Κουνουπίδι κοκκινιστό, ογκρατέν, τουρσί, ωμό σαλάτα: θερμίδες

Από : | 0 Σχόλια | Στις : November 8, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

κουνουπίδι θερμιδες

Το κουνουπίδι είναι ένα από τα πιο θρεπτικά συστατικά που μπορούμε να καταναλώσουμε ως μέρος μιας μεσογειακής διατροφής. Μπορούμε να το μαγειρέψουμε με διάφορους τρόπους κοκκινιστό, ογκρατέν αλλά και τουρσί ή να το φάμε βραστό σε σαλάτες.

Το κουνουπίδι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α και C, περιέχει πολύ νερό, ασβέστιο, φώσφορο και κάλιο. Μπορείτε να το απολαύσετε σαν συνοδευτικό στο κυρίως γεύμα, στις σαλάτες αλλά και σε υγιεινά σνακ.

Βρείτε ωραίες συνταγές εδώ.

100 γρ. κουνουπίδι 23 θερμίδες
1 κιλό κουνουπίδι 108 θερμίδες
Κουνουπίδι βραστό με ελαιόλαδο 185 θερμίδες
Kουνουπίδι ογκρατέν 370 θερμίδες
Κουνουπίδι γιαχνί κοκκινιστό 190 θερμίδες
1 κούπα κουνουπίδι τουρσί 55 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!