Κριθαράκι σούπα, κοκκινιστό, γιουβέτσι με μοσχάρι, με κοτόπουλο, με χταπόδι, ολικής άλεσης – Θερμίδες μιας μερίδας

Από : | 0 Σχόλια | Στις : November 12, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

κριθαρακι θερμιδες

Το κριθαράκι όπως όλα τα ζυμαρικά είναι απαραίτητα στη μεσογειακή διατροφή αλλά πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο (περίπου μια φορά την εβδομάδα). Τα ζυμαρικά δεν ενδείκνυνται για όσους έχουν υψηλά επίπεδα χοληστερόλης αν και τα ζυμαρικά και το κριθαράκι ολικής άλεσης εκτός από την υψηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες, βοηθούν στη ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα.

Το κριθαράκι μπορεί να μαγειρευτεί με διάφορους τρόπους και να συνοδευτεί από κρεατικά, ψάρια αλλά και λαχανικά.

Βρείτε νόστιμες συνταγές με κριθαράκι εδώ.

Κριθαράκι κοκκινιστό (μια μερίδα)  270 Θερμίδες
Κριθαράκι ολικής σκέτο 188 θερμίδες
Κριθαράκι με μοσχάρι κοκκινιστό 690 θερμίδες
Κριθαράκι με χταπόδι 600 θερμίδες
Κριθαράκι με κοτόπουλο 580 θερμίδες
Σούπα κριθαράκι 270 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!