Ξηροί καρποί ανάλατοι: θερμίδες και θρεπτικές πληροφορίες

Από : | 0 Σχόλια | Στις : September 20, 2014 | Κατηγορία : Θερμιδομετρητής

ξηροι καρποι

Οι ξηροί καρποί έχουν αρκετά οφέλη για την υγεία του οργανισμού μας αφού μειώνουν την χοληστερίνη, κάνουν καλό στο διαβήτη ενώ είναι καλά αντιοξειδωτικά. Περιέχουν πολλές βιταμίνες, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Όλοι οι ξηροί καρποί μπορούν να είναι μέρος μιας σωστής διατροφής αν και λόγω των πολλών θερμίδων τους συνίσταται η κατανάλωση περίπου μιας χούφτας.

Δείτε αναλυτικά πόσες θερμίδες περιέχουν ανάλογα με το είδος τους και βρείτε συνταγές με ξηρούς καρπούς εδώ.
Αμύγδαλα ξεφλουδισμένα (100γρ.): 500 θερμίδες
Ηλιόσποροι (100γρ.): 300 θερμίδες
Κάσιους (100γρ.): 600 θερμίδες
Πασατέμπος(100γρ.): 556 θερμίδες
Σταφίδες (100γρ.): 280 θερμίδες
Στραγάλια (100γρ.): 370 θερμίδες
Φουντούκια (100 γρ.): 640 θερμίδες
Φυστίκια Αιγίνης (100γρ.): 450 θερμίδες
Φυστίκια αράπικα (100 γρ.): 580 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!