Παντζάρια σκέτα και σαλάτα με χόρτα: θερμίδες

Από : | 0 Σχόλια | Στις : October 27, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

παντζαρι

Τα παντζάρια είναι αγαπημένο λαχανικό πολλών ανθρώπων χάρη στη γλυκιά τους γεύση. Είναι πλούσια σε βιταΐνη, βιταμίνη C, ομοκυστεΐνη, φυλλικό οξύ, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Τα συστατικά αυτά κάνουν το παντζάρι απαραίτητο στη μεσογειακή διατροφή που όταν το καταναλώνουμε με μέτρο είναι πολύ θρεπτικό.

Τα παντζάρια συνήθως τρώγονται σαν σαλάτα ή σαν ορεκτικό ενώ υπάρχουν πολλές συνταγές που χρησιμοποιούν το παντζάρι σε μορφή πουρέ. Το ντιπ παντζαριού μάλιστα είναι ένα από τα πιο νόστιμα και με τις λιγότερες θερμίδες. Μια μερίδα παντζάρια έχει 200 θερμίδες και μια σαλάτα παντζάρια με χόρτα έχει περίπου 160 θερμίδες ανάλογα με με το ελαιόλαδο που θα χρησιμοποιηθεί.

Βρείτε συνταγές για παντζάρια εδώ.

Μοιράσου το άρθρο!