Πόσες θερμίδες καίμε με την αερόβια άσκηση;

Από : | 0 Σχόλια | Στις : September 13, 2014 | Κατηγορία : Αδυνάτισμα, Δίαιτα

αεροβια ασκηση θερμιδες

Αερόβια άσκηση ονομάζεται η άσκηση κατά την οποία αυξάνουμε την πρόσληψη οξυγόνου και τους χτύπους της καρδιάς ενώ γυμνάζονται ρυθμικά μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματός μας και κατ’επέκταση καίμε περισσότερες θερμίδες πιο γρήγορα. Η αεροβική εκτός από τη βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης και της αντοχής, βοηθά στη βελτίωση του καρδιαγγειακού και αναπνευστικού συστήματος και μειώνει το λίπος.

Ως αερόβιες ασκήσεις εκτός από τα αεροβικά προγράμματα του γυμναστηρίου είναι και απλές ασκήσεις όπως το γρήγορο περπάτημα, το τρέξιμο/jogging, το ποδήλατο, το κολύμπι, το σχοινάκι και τα ομάδικα αθλήματα όπως το βόλεϊ.  Ένα πρόγραμμα έντονης αεροβικής μπορεί να μας απαλλάξει από 650 θερμίδες.

Με το ποδήλατο για μισή ώρα καίμε περίπου 200 θερμίδες, με το κολύμπι 240 θερμίδες, με το σχοινάκι 10 θερμίδες το λεπτό, με το περπάτημα 210 θερμίδες και το jogging 13 θερμίδες το λεπτό.

Βρες υγιεινές συνταγές για να συνδυάσεις την άσκηση με μια ισορροπημένη διατροφή εδώ.

Μοιράσου το άρθρο!