Πόσες θερμίδες χρειάζομαι για να χάσω βάρος: Θερμίδες ανά άσκηση για ιδανικά κιλά

Από : | 0 Σχόλια | Στις : November 27, 2014 | Κατηγορία : Αδυνάτισμα, Δίαιτα

π'οσες θερμίδες χρειάζομαι για να χάσω βάρος

Για να χάσουμε κιλά, όπως είναι λογικό αρκεί να καταναλώσουμε λιγότερες θερμίδες ημερησίως. Οι θερμίδες που πρέπει να καταναλώσουμε για να χάσουμε βάρος εξαρτώνται από την ηλικία, το φύλο αλλά και τα κιλά μας.

Κατά μέσο όρο μπορούμε να υπολογίσουμε πως μια γυναίκα 70 κιλών αρκεί να καταναλώσει 500 θερμίδες λιγότερες κάθε μέρα για να χάσει μισό κιλό την εβδομάδα, θερμίδες που μπορεί να μειώσει αν γυμνάζεται καθημερινά.

Αν βάλετε τη γυμναστική στη ζωή σας τότε θα έχετε την πολυτέλεια να μην αλλάξετε πολλά από το καθημερινό σας διαιτολόγιο αρκεί να καταναλώνετε νόστιμα αλλά υγιεινά πιάτα, όπως αυτά που μπορείτε να βρείτε εδώ.

Υπολογίστε πόσες θερμίδες μπορείτε να χάσετε ανάλογα με τη γυμναστική που κάνετε για μισή ώρα:

Αεροβική γυμναστική: 200 θερμίδες
Ποδήλατο: 300 θερμίδες
Τρέξιμο: 370 θερμίδες
Περπάτημα με ένταση: 170 θερμίδες
Κομύμβηση: 220 θερμίδες
Τένις: 260 θερμίδες
Step γυμναστική στο γυμναστήριο: 370 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!