Ρύζι: θερμίδες και διατροφική αξία

Από : | 0 Σχόλια | Στις : September 11, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ρυζι θερμιδες

Λευκό ρύζι, καστανό, άγριο ρύζι, το ρύζι ανάλογα με το είδος του έχει διαφορετικές θερμίδες και διατροφική αξία. Το καστανό και το άγριο ρύζι θεωρούνται πιο θρεπτικά για τον ανθρώπινο οργανισμό αφού περιλαμβάνουν περισσότερα συστατικά και ίνες. Από την άλλη το άσπρο ρύζι είναι χαμηλότερης διατροφικής αξίας αφού είναι μεγαλύτερης επεξεργασίας κατά την οποία αφαιρείται το πίτουρο.

Το λευκό ρύζι που χρησιμοποιείται πιο συχνά στη μαγειρική ανά τον κόσμο είναι καλή πηγή μαγνησίου, μαγγάνιου, σιδήρου, σελήνιου. Το καστανό ρύζι περιλαμβάνει 4 φορές περισσότερο ίνες από το λευκό ενώ περιέχει περισσότερο μαγνήσιο και στοιχεία από το λευκό.

Μία κούπα καστανού ρυζιού μαγειρεμένου έχει περίπου 216 θερμίδες, μια κούπα λευκού ρυζιού μαγειρεμένου έχει 205 θερμίδες ενώ το προβρασμένο έχει περίπου 680 θερμίδες.

Το άγριο ρύζι σε ποσότητα μιας κούπας περιέχει 165 θερμίδες.

Για να βρεις υγιεινές και ελαφριές συνταγές με ρύζι, δες εδώ.

Μοιράσου το άρθρο!