Σάντουιτς, κλαμπ σάντουιτς, γαλοπούλα-τυρί, κρύο με κοτόπουλο, σολωμό, τόνο: Θερμίδες

Από : | 0 Σχόλια | Στις : October 29, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

σαντουιτς

Το σάντουιτς είναι το πιο συνηθισμένο σνακ για τους περισσότερους ανθρώπους ενώ αντικαθιστά επίσης και το μεσημεριανό ή το βραδινό μέσα σε μια πολυάσχολη μέρα. Η θρεπτική του αξία είναι ανάλογη με τα συστατικά που περιλαμβάνει αλλά και το είδος του ψωμιού.

Το λευκό ψωμί που είναι και το πιο συχνό στα σάντουιτς που αγοράζουμε έτοιμα δεν είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, ενώ το ολικής μπορεί να μας δώσει επιπλέον βιταμίνες, μαγνήσιο και σίδηρο. Αν προσθέσουμε τυρί και ζαμπόν μπορεί να προσθέσουμε θερμίδες χωρίς να χορτάσουμε αφού είναι προτιμότερο να επιλέξουμε λαχανικά, αυγό  ή τόνο. Έτσι μπορούμε να φτιάξουμε ένα χορταστικό σνακ χωρίς να επιβαρυνθούμε με παραπανίσιες θερμίδες.

Βρείτε παρόμοιες συνταγές εδώ.

Σάντουιτς με τυρί και ζαμπόν: 371 θερμίδες
Σάντουιτς τυρί και λαχανικά: 325 θερμίδες
Σάντουιτς με τυρί και ντομάτα: 300 θερμίδες
Σάντουιτς με μπαγκέτα, γαλοπούλα και μαγιονέζα: 242 θερμίδες
Σάντουιτς κρύο με κοτόπουλο: 324 θερμίδες
Σάντουιτς με τόνο: 385 θερμίδες
Σάντουιτς με καπνιστό σολωμό: 196 θερμίδες
Κλαμπ Σάντουιτς με πατάτες τηγανιτές: 1000-1200 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!