Τηγανιτά αυγά, στραπατσάδα, 2 αυγά μάτια με ντομάτα, μελάτα, βραστά, σκραμπλ, καγιανά – Θερμίδες

Από : | 0 Σχόλια | Στις : October 30, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

αυγα

Τα αυγά είναι μια τροφή απαραίτητη για μια ισορροπημένη διατροφή αφού είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Περιέχουν πρωτεΐνες μεγάλης θρεπτικής αξίας, ιχνοστοιχεία, ασβέστιο, νάτριο, κάλιο, φώσφορο, βιταμίνες Α και Β12 αλλά και σίδηρο. Η πρωτεΐνη έρχεται κυρίως από το ασπράδι του αυγού το οποίο μόνο του έχει 80 θερμίδες περίπου, ενώ ο κρόκος έχει 64 θερμίδες και περιέχει τα περισσότερα λιπαρά. Οι θερμίδες που δίνει στον οργανισμό μας το αυγό διαφέρουν ανάλογα με τον τρόπο που θα το μαγειρέψουμε αλλά και τα συνοδευτικά του.

Βρείτε υγιεινές και νόστιμες συνταγές με αυγά εδώ.

Αυγά βραστά: 80 θερμίδες
2 αυγά ομελέτα: 250 θερμίδες
2 αυγά ομελέτα με μανιτάρια: 280 θερμίδες
Αυγά ομελέτα με πατάτες: 450 θερμίδες
1 Αυγό τηγανιτό: 150 θερμίδες
3 κουταλιές στραπατσάδα (ντομάτα με αυγά): 150 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!