Τυρί light, κατσικίσιο, κότατζ, κρέμα, μοτσαρέλα, σόγιας φυτικό τοφού, λαδοτύρι, ρικότα, μπλε ροκφόρ, χαλούμι – Θερμίδες ανά κομμάτι

Από : | 0 Σχόλια | Στις : November 17, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

τυρί light θερμίδες

Το τυρί είναι πλούσιο σε ασβέστιο, σε φώσφορο, σε πρωτεΐνες αλλά και λίπος. Είναι απαραίτητο για μια ισορροπημένη διατροφή των παιδιών αλλά και των ενηλίκων αφού βοηθάει στην ανάπτυξη των οστών αλλά και των δοντιών. Σε γενικές γραμμές προτιμάται καθώς όπως όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα τα θρεπτικά συστατικά του και το ασβέστιο που περιέχει απορροφώνται από τον οργανισμό ενώ καλύπτει και μεγάλο μέρος της ημερήσιας ανάγκης του σώματός μας σε πρωτεΐνες.

Το τυρί περιέχουν βιταμίνες, όπως A, B, D και άλλα θρεπτικά συστατικά που το καθιστούν μια σημαντική τροφή της διατροφικής πυραμίδας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τυρί σε διάφορες υγιεινές και νόστιμες συνταγές που θα βρείτε εδώ.

Τυρί κρέμα (200 γρ.): 730 θερμίδες
Τυρί ρικότα (100 γρ.): 170 θερμίδες
Τυρί χαλούμι (100 γρ.): 316 θερμίδες
Λαδοτύρι (30 γρ.): 139 θερμίδες
Τυρί κότατζ (1 κουτ.σούπας): 35 θερμίδες
Τυρί light (30γρ.): 78 θερμίδες
Τυρί μοτσαρέλα (1 φέτα): 64 θερμίδες
Τυρί μπλε ροκφόρ (μερίδα): 217 θερμίδες
Τυρί σόγιας φυτικό τοφού (100 γρ.): 116 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!