Χταπόδι, βραστό, με κοφτό μακαρονάκι, ξιδάτο, ψητό, σχάρας – Θερμίδες

Από : | 0 Σχόλια | Στις : January 7, 2015 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

χταπόδι θερμίδες

Το χταπόδι είναι πολύ νόστιμο και θρεπτικό φαγητό που συνήθως επιλέγουμε τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και κατεψυγμένο κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Είναι ιδανικό για όσους προσέχουν τη διατροφή τους αφού περιέχει μόλις 140 θερμίδες στα 90 γραμμάρια αλλά και για όσους θέλουν να ακολουθούν μια ισορροπημένη διατροφή αφού περιέχει πολλά θρεπτικά στοιχεία.

Το χταπόδι είναι πλούσια πηγή βιταμινών Α,Β, C, ασβεστίου, σεληνίου, καλίου, σεληνίου, φώσφορου  αλλά και ω-3 λιπαρών οξέων που βοηθούν στην πρόληψη διάφορων παθήσεων. Βρείτε νόστιμες συνταγές για να μαγειρέψετε χταπόδι εδώ.

1 μερίδα χταπόδι κρασάτο: 409 θερμίδες
1 μερίδα χταπόδι με κοφτό μακαρονάκι: 550 θερμίδες
1 μερίδα χταπόδι ψητό σχάρας: 200 θερμίδες
1 μερίδα χταπόδι ξιδάτο: 487 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!