Ψάρι βραστό, τηγανητό, ψητό, σούπα, φιλέτο, φούρνου, πλακί, πανέ, μαγιάτικο – Θερμίδες

Από : | 0 Σχόλια | Στις : November 30, 2014 | Κατηγορία : Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

Ψάρι βραστό θερμίδες

Τα ψάρια αποτελούν μια απαραίτητη τροφή στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο των παιδιών και των ενηλίκων. Τα ψάρια που είναι λιπαρά είναι πιο θρεπτικά για τον ανθρώπινο οργανισμό αφού περιέχουν τα πολύτιμα ω-3 λιπαρά οξέα που έχουν ευεργετικές ιδιότητες και βοηθούν στην καλή λειτουργία της καρδιάς.

Τα ψάρια είτε λιπαρά είτε άπαχα δεν περιέχουν πολλές θερμίδες για αυτό μπορούν να είναι μέρος μια υγιεινής διατροφής με σκοπό να χάσουμε ή να διατηρήσουμε το βάρος μας ανάλογα και με τον τρόπο φυσικά που θα τα μαγειρέψουμε.

Βρείτε νόστιμες και υγιεινές συνταγές εδώ για να φτιάξετε διάφορα ψάρια είτε τηγανιτά, είτε βραστά και ψητά.

Ψάρι βραστό: 176 Θερμίδες
Ψάρι πλακί στο φούρνο με ντομάτα: 310 Θερμίδες
Φιλέτο ψάρι πάνε: 284 Θερμίδες
Ψάρι φιλέτο ψητό: 210 Θερμίδες
Κροκέτα ψαριού: 180 Θερμίδες
Ψάρι (μικρό) τηγανητό (1 μερίδα): 330 Θερμίδες
1 φιλέτο ψάρι μαγιάτικο: 258 θερμίδες
Ψαρόσουπα: 350 θερμίδες

Μοιράσου το άρθρο!