Archive for August 2014

Αυγά: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 31, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

αυγα

Τα αυγά δεν πρέπει να λείπουν από την εβδομαδιαία διατροφή αφού είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, βιταμίνες, ωμέγα 3 λιπαρά και ιχνοστοιχεία. Ένα μεγάλο αυγό παρέχει το 15% των πρωτεϊνών που πρέπει να παίρνουμε καθημερινά, ενώ έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμα κι αν τρώμε ένα αυγό την ημέρα δεν αυξάνεται ο... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Αραβική πίτα: θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 31, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

αραβικη πιτα

Η αραβική πίτα είναι πολύ δημοφιλής καθώς συγκριτικά με τις άλλες εναλλακτικές από σιτάρι, έχει λιγότερες θερμίδες ενώ ταιριάζει με διάφορα φαγητά και συνοδευτικά. 2 φέτες ψωμί για παράδειγμα ή πίτας έχουν περίπου 200 θερμίδες ενώ η αραβική έχει μόλις 165 θερμίδες, ενώ έχει και λιγότερα λιπαρά. Επιπλέον η αραβική... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Μέλι: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 30, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

μελι

Μια κουταλιά της σούπας μέλι έχει 64 θερμίδες και μια κουταλιά του γλυκού 22 θερμίδες. Μπορεί το μέλι να έχει παραπάνω θερμίδες από τη ζάχαρη, όμως συνήθως χρησιμοποιούμε λιγότερο στις συνταγές ως γλυκαντικό αφού είναι πιο γλυκό από τη ζάχαρη. Το μέλι επίσης είναι πιο υγιεινό, έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βιταμίνες... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Τσουρέκι: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 30, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

τσουρεκι

Το τσουρέκι είναι ένα από τα αγαπημένα πασχαλινά γλυκά που βέβαια απολαμβάνουμε όλο το χρόνο είτε στο πρωινό είτε σαν γλυκό με την πρόσθεση σοκολάτας, κρέμας ή κάστανο. Μια φέτα τσουρέκι έχει περίπου 70 θερμίδες, αν η φέτα είναι μικρή περίπου 70 γραμμάρια. Με σοκολάτα μπορεί να φτάσει ακόμα και... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Ντάκος: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 29, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ντακος

Ο αγαπημένος κρητικός ντάκος θεωρείται μια υγιεινή επιλογή για βραδινό ή σνακ από πολλούς, όμως μπορεί να κρύβει αρκετές θερμίδες αν δεν προσέξουμε. Το παξιμάδι που θα χρησιμοποιήσουμε έχει σημασία αφού 20 μόλις γραμμάρια παξιμαδιού ισοδυναμούν με μια φέτα ψωμί, δηλαδή, 80 θερμίδες. Έτσι ένας ντάκος με ντομάτα, ελαιόλαδο και... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Σολωμός: θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 29, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

Σολωμος

Μια μερίδα σολομού στο γκριλ (114 γρ.) έχει 158 θερμίδες, για αυτό ο σολομός θεωρείται ιδανική τροφή για όσους κάνουν δίαιτα ή προσέχουν τη διατροφή τους. Μπορεί να έχει λίγες θερμίδες αλλά είναι πλούσιος σε ωμέγα 3 λιπαρά, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο πιο υγιεινός τρόπος για να απολαύσουμε τον σολομό... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Κρουασάν: Θερμίδες

Από: | 1 Σχόλιο | Στις: August 28, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

κρουασαν

Αγαπημένο σνακ που τρώμε το πρωί ή το απόγευμα σαν γλυκό, το κρουασάν έχεις μόλις 100 θερμίδες. Στην αγορά υπάρχουν πολλά διαφορετικά κρουασάν, τόσο σε μέγεθος όσο και με διαφορετική γέμιση, όμως κατά μέσο όρο μπορούμε να υπολογίσουμε ένα μέτριο προς μεγάλος σκέτο κρουασάν στις 100-150 θερμίδες. Ένα κρουασάν βουτύρου... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Συκώτι: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 28, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

συκωτι

Το συκώτι είναι μια τροφή πολύ σημαντική αφού είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και σίδηρο. Μπορεί να μαγειρευτεί με διάφορους τρόπους ενώ διαφέρει στις θερμίδες ανάλογα με το είδος: Μια μερίδα συκώτι χοιρινό μαγειρεμένο στο γκριλ ή σε σχάρα έχει περίπου 250 θερμίδες, ένα μοσχαρίσιο έχει 200 θερμίδες, κοτόπουλου... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Ζάχαρη: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 27, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ζαχαρη

Μια κουταλιά του γλυκού ζάχαρη περιέχει 16 θερμίδες. Σύμφωνα με έρευνες μια γυναίκα δεν πρέπει να καταναλώνει πάνω από 6 κουταλιές του γλυκού ζάχαρη την ημέρα, δηλαδή 100 θερμίδες ζάχαρης, και οι άντρες πάνω από 9 κουταλιές, δηλαδή 150 θερμίδες ζάχαρη. Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να οδηγήσει σε διάφορα... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Πόσες θερμίδες είναι ένα κιλό;

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 27, 2014 | Κατηγορία: Αδυνάτισμα, Δίαιτα

ποσες θερμιδες ειναι ενα κιλο

Υπάρχουν περίπου 7,000 θερμίδες σε ένα κιλό. Για να χάσει κανείς ένα κιλό την εβδομάδα πρέπει να ακολουθεί ένα πρόγραμμα απώλειας 1000 θερμίδων κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κόψει τις θερμίδες που λαμβάνει καθημερινά ενώ ταυτόχρονα να καίει μέσω της γυμναστικής και όσες παίρνει αρκεί να υπάρχει... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Γαύρος: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 26, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

γαυρος

Ο γαύρος είναι το αγαπημένο ψάρι πολλών γιατί είναι νόστιμο, τρώγεται εύκολα και σαν μεζές και συνοδεύεται εύκολα με χόρτα και σαλάτες. Μάλιστα σαν αντζούγια χρησιμοποιείται σε σαλάτες χωρίς να χρειάζεται επιπλέον αλάτι. 20 γραμμάρια γαύρου ή 5 κομμάτια έχουν περίπου 26 θερμίδες, μαγειρεμένος με ντομάτα στο φούρνο δίνει 300... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Προφιτερόλ: θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 26, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

προφιτερολ

Το προφιτερόλ είναι το γαλλικό γλυκό που είναι αγαπημένο πολλών. Συνήθως σερβίρεται σε μπολ και περιέχει μικρά σου από ζύμη γεμιστά με κρέμα ή σοκολάτα με μπόλικη σοκολάτα από πάνω και σαντιγί. Διάφορες παραλλαγές σερβίρονται και με παγωτό αλλά και διαφορετικές γεύσεις γέμιση όπως λεμόνι κλπ. Η σοκολάτα είναι συνήθως... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Ποπ κορν: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 25, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ποπ κορν

Το ποπ κορν έχει ‘κατηγορηθεί από πολλούς, σαν εχθρός της δίαιτας και του καλλίγραμμου σώματος, κι όμως, όχι μόνο δεν έχει θερμίδες αλλά έχει και σημαντική διατροφική αξία. Το απλό ποπ κορν σε ποσότητα μιας κούπας έχει μόλις 31 θερμίδες, με την πρόσθεση λαδιού φτάνουν στις 55 θερμίδες και με... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Πόσες θερμίδες καις με το περπάτημα

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 25, 2014 | Κατηγορία: Αδυνάτισμα, Δίαιτα

θερμιδες περπατημα

Οι θερμίδες που καίει ο κάθε άνθρωπος όταν περπατάει εξαρτώνται από τα κιλά του, την ένταση της άσκησης, τι επίπεδό του και τον μεταβολισμό του. Πρόκειται για τον πιο εύκολο τρόπο άσκησης που ενδείκνυται για όλους και μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καλυτέρευση της υγείας. Μία ώρα περπάτημα με πολύ... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Καλαμπόκι: θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: August 24, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ

Το καλαμπόκι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β και C, σε καροτίνη, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Το συσκευασμένο καλαμπόκι μπορεί να περιέχει αλάτι και περισσότερες θερμίδες από ότι το φρέσκο. Σε μισή κούπα καλαμπόκι υπάρχουν 80 θερμίδες όπου οι 10 είναι λίπος. ‘ Ένα καλαμόκι ολόκληρο έχει περίπου 100 θερμίδες ενώ... Περισσότερα

Δες Περισσότερα