Archive for September 2014

Υπολoγισμός: Πόσες θερμίδες καις με το τρέξιμο

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 30, 2014 | Κατηγορία: Αδυνάτισμα

τρεξιμο θερμιδες

Το τρέξιμο είναι μια πολύ καλή cardio άσκηση που μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις αρκετές θερμίδες. Ο υπολογισμός των θερμίδων που καις εξαρτάται από την ένταση του τρεξίματος, την διάρκεια αλλά και τα κιλά σου. Διατηρώντας ρυθμό 10 χιλιομέτρων την ώρα για μία ώρα καις περίπου 560 θερμίδες, ενώ... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Τρίγωνα Πανοράματος: Θερμίδες και θρεπτικές πληροφορίες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 30, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

τριγωνα πανοραματος

Τα τρίγωνα Πανοράματος είναι αδιαμφισβήτητα από τα πιο νόστιμα ελληνικά γλυκά που δυστυχώς όμως περιέχουν πολλές θερμίδες. Η κρέμα ζαχαροπλαστικής, το βούτυρο και η ζάχαρη σε συνδυασμό με το φύλλο,  μπορεί να αποφέρει μέχρι και 700 θερμίδες. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι τα αγοράζουμε από ζαχαροπλαστεία της Θεσσαλονίκης και δεν τα... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Δημητριακά βρώμης (κουάκερ) και πίτουρο: Θερμίδες ανά κουταλιά στο πρωινό

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 29, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

ΒΡΩΜΗ

Η βρώμη είναι δημητριακό που είναι γνωστό και ως κουάκερ, ενώ πίτουρο βρώμης λέμε το φλούδι του καρπού. Πρόκειται για ένα τρόφιμο που συνίσταται στις δίαιτες καθώς είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά. βιταμίνες Β και πρωτεΐνες. Μια κουταλιά βρώμης αρκεί στο πρωινό για να αισθανθούμε χορτάτοι ενώ δεν συνίσταται... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Θερμίδες συντήρησης: Πόσες χρειάζομαι κάθε μέρα

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 29, 2014 | Κατηγορία: Αδυνάτισμα

θερμιδες συντηρησης

Για να διατηρήσουμε το βάρος μας και να μην παχύνουμε καλό είναι να παίρνουμε καθημερινά θερμίδες που δεν ξεπερνούν τις θερμίδες που καίμε. Αναλογικά αν θέλουμε να χάσουμε κιλά παίρνουμε λιγότερες θερμίδες από όσες καίμε. Για να υπολογίσουμε το πόσες θερμίδες καίμε κάθε μέρα καλό είναι να μετράμε τις θερμίδες... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Μακαρόνια παστίτσιο: θερμίδες ανάλογα με τη μερίδα και τα γραμμάρια

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 28, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

μακαρονια παστιτσιο

Το παστίτσιο αγαπημένο, παραδοσιακό, ελληνικό πιάτο έχει πολλές παραλλαγές. Μαγειρεύεται με διάφορους τρόπους και έχει διάφορα υλικά ανάλογα με τις προτιμήσεις του καθενός. Κάποιοι προσθέτουν τυρί, για παράδειγμα, και κάποιοι προσθέτουν φύλλο. Μπορούμε να υπολογίσουμε πως μια μερίδα κανονική ετσιατορίου περίπου 200 γραμμάρια έχει 400 θερμίδες αλλά μπορεί να φτάσει... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Γάλα ρυζιού, καρύδας, σόγιας, αμυγδάλου, ξυνόγαλα, σκόνη, εβαπορέ: Πόσες θερμίδες έχουν ανά ποτήρι

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 28, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

ΓΑΛΑ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Το γάλα είναι απαραίτητο για μια ισορροπημένη διατροφή, όμως πλέον βρίσκουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ διάφορα είδη γάλακτος. Δες τις θερμίδες για το γάλα ρυζιού, γάλα καρύδας, γάλα σόγιας και αμυγδάλου που είναι ιδανικά για smoothies ή για τον καφέ αλλά και για το κλασικό ξυνόγαλα, το γάλα εβαπορέ... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Υπολογισμός ανάλογα με τα κιλά, την ώρα, τα λεπτά, τα χιλιόμετρα και την ένταση: Θερμίδες που χάνεις με το γρήγορο και έντονο περπάτημα

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 27, 2014 | Κατηγορία: Αδυνάτισμα

ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ

Το περπάτημα θεωρείται ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να γυμναστεί κανείς αφού όχι μόνο γυμνάζει όλο το σώμα αλλά είναι εύκολος και οικονομικός. Προσπάθησε να περπατάς κάθε μέρα και να ακολουθείς ένα υγιεινό τρόπο διατροφής για ένα υγιές σώμα. Βρες νόστιμες συνταγές για το εβδομαδιαίο σου διαιτολόγιο εδώ... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Πόσες θερμίδες έχει η φρυγανιά: Φρυγανιές με βούτυρο, με μέλι, με μαρμελάδα, σικάλεως, ολικής άλεσης, Παπαδοπούλου, μαύρη και τριμμένη

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 27, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

ΦΡΥΓΑΝΙΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Οι φρυγανιές είναι ένα τρόφιμο που δεν λείπει ποτέ από το οικογενειακό τραπέζι. Σερβίρεται συνήθως στο πρωινό με διάφορα συνοδευτικά. Υπάρχουν διάφορα μεγέθη και είδη φρυγανιάς και το μέγεθος όσο και ο τρόπος παρασκευής καθορίζει τις θερμίδες. Φρυγανιές απλές: 50 θερμίδες Φρυγανιά απλή κανονικό μέγεθος: 30-35 θερμίδες Φρυγανιά ολικής άλεσης:... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Πόσες θερμίδες έχει το αποβουτυρωμένο, παστεριωμένο, φρέσκο και πράσινο γάλα (Δέλτα, Όλυμπος, Μίλκο);

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 26, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

γαλα θερμιδες

Το γάλα είναι η καλύτερη πηγή ασβεστίου, μας ενυδατώνει και κρατάει τα κόκαλά μας γερά. Το γάλα είναι βασικό συστατικό της διατροφής και ‘κρύβεται’ σε πολλές συνταγές μαγειρικής. Όποια μάρκα κι αν επιλέξεις, το γάλα θα σου δώσει πολλές βιταμίνες (Α, Β12, D) και πρωτεΐνες ενώ λέγεται ότι προστατεύει από... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Γάλα κατσίκας, αγελάδας, πρόβειο, άπαχο γάλα με κακάο, ζαχαρούχο, μητρικό, ελαφρύ ή πλήρες. Πόσες θερμίδες έχει το κάθε γάλα;

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 26, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

ΓΑΛΑ ΚΑΤΣΙΚΑΣ

Όλοι γνωρίζουμε ότι το γάλα είναι σημαντικό για την καθημερινή διατροφή μας αφού μας παρέχει θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για τον οργανισμό μας. Είναι πλούσιο σε ασβέστιο αλλά και βιταμίνες και είναι ιδανικό για να ξεκινήσουμε σωστά την ημέρα. Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σε πολλές συνταγές που μπορείτε να βρείτε εδώ.... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Χαλβάς σιμιγδαλένιος, σπιτικός, με σουσάμι ή κακάο, μακεδονικός Χαΐτογλου και Δραπετσώνας: Πόσες θερμίδες έχει;

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 25, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

ΧΑΛΒΑΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Ο χαλβάς θεωρείται ένα από τα πιο θρεπτικά γλυκίσματα επειδή περιέχει μεταξύ των άλλων ξηρούς καρπούς και σουσάμι. Είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες, σε βιταμίνες Β, Ε και παρά τις πολλές θερμίδες που περιέχει ένα κομμάτι βοηθάει στον μεταβολισμό, στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, του νευρικού και του καρδιαγγειακού συστήματος.... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Φασολάδα: θερμίδες και θρεπτικές πληροφορίες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 25, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Ένα πιάτο φασολάδα έχει περίπου 400 θερμίδες, ενώ 100 γραμμάρια φασόλια έχουν 162 θερμίδες. Τα φασόλια, όπως όλα τα όσπρια, είναι απαραίτητα στη μεσογειακή διατροφή. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, σε πρωτεΐνες, άμυλο, βιταμίνες, μαγνήσιο και κάλιο. Είναι ιδανικά για την χορτοφαγική διατροφή καθώς συνδυάζονται τέλεια με άλλα όσπρια και... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Πόσες θερμίδες έχει ένα κομμάτι σπανακόπιτα; Σπιτική, χωρίς τυρί, στριφτή, ταψιού, χωριάτικη και νηστίσιμη

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 24, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

σπανακοπιτα

Οι πίτες είναι αρκετά νόστιμες και θρεπτικές όμως συνήθως έχουν πολλές θερμίδες λόγω της χρήσης βουτύρου, λαδιού και τυριού. Μια σπανακόπιτα μπορεί να ξεκινήσει από 200 θερμίδες-και πολύ λιγότερες αν προσέξετε- όταν είναι σπιτική αλλά μπορεί να φτάσει και τις 680 θερμίδες ειδικά όταν τηγανίζεται, όπως είθισται σε διάφορα μέρη... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Κορν φλέικς με γάλα: θερμίδες και θρεπτικές πληροφορίες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 24, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

κορν φλεικς με γαλα

Τα κορν-φλέικς ίσως είναι το πιο παρεξηγημένο τρόφιμο για όσους προσέχουν τη διατροφή τους. Σε πολλές δίαιτες προτείνεται ως ιδανικό πρωινό, όμως η αλήθεια είναι ότι περιέχει αρκετές θερμίδες. Ανάλογα με το είδος του, τα κορν φλέικς ξεκινούν από 100 θερμίδες (ένα φλιτζάνι τσαγιού) και με γάλα μπορεί να φτάσουν... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Ιπποφαές: Θερμίδες και θρεπτικές πληροφορίες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: September 23, 2014 | Κατηγορία: Θερμιδομετρητής

ΙΠΠΟΦΑΕΣ

Το ιπποφαές είναι μια υπερτροφή αφού περιέχει περίπου 190 θρεπτικά συστατικά. Τα 25 γραμμάρια, μια μερίδα δηλαδή έχουν μόλις 103 θερμίδες. Το ιπποφαές είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, ουσίες που βοηθούν στην αντιγήρανση και μειώνουν το κίνδυνο καρδιαγγειακών νόσων και του καρκίνου. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες C (περισσότερο από κάποια φρούτα),... Περισσότερα

Δες Περισσότερα