Archive for October 2014

Μακαρονοσαλάτα – Θερμίδες και θρεπτικές πληροφορίες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 31, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

μακαρονοσαλατα θερμιδες

Η μακαρονοσαλάτα είναι ένα θρεπτικό πιάτο που μπορείτε να το απολαύσετε τόσο σαν σαλάτα όσο και σαν κυρίως πιάτο. Συνδυάζετε με διάφορα υλικά όπως λαχανικά, τυριά, αλλαντικά αλλά και διάφορες σως. Η μακαρονοσαλάτα τρώγεται κρύα και είναι ιδανική για γεύματα στο γραφείο ή σε μια εκδρομή. Είναι πολύ χορταστική και... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Τυρί Φιλαδέλφεια σκέτο ή με κουλούρι, τυρόπιτα φλογέρα: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 31, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

φιλαδελφεια θερμιδες

Το τυρί Φιλαδέλφεια και όλα τα τυριά κρέμα είναι εξαιρετικά δημοφιλή καθώς είναι πολύ νόστιμα αλλά και χρήσιμα σε πολλές συνταγές γλυκών αλλά και αλμυρών πιάτων. Κάποια από αυτά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε λίπος ενώ περιέχουν πρωτεΐνη και ασβέστιο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το τυρί κρέμα σε διάφορες συνταγές για σνακ... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Παγωτό καραμέλα, γιαούρτι, βανίλια κρέμα, λεμόνι, καϊμάκι,στρατσιατέλα, βατόμουρο, μαστίχα, μόκα, φιστίκι, φουντούκι, παρφέ, σοκολάτα, μπανάνα – Θερμίδες ανά μπάλα

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 30, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

παγωτο

Το παγωτό είναι το αγαπημένο γλυκό του καλοκαιριού και όχι μόνο αφού πλέον σερβίρεται μαζί με γλυκίσματα ή ποτά όλο το χρόνο. Σαν τροφή έχει πολλά λιπαρά αλλά και θερμίδες οι οποίες διαφοροποιούνται ανάλογα με το είδος/ την γεύση του παγωτού αλλά και αν συνοδεύεται με κάποιο σιρόπι ή με... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Τηγανιτά αυγά, στραπατσάδα, 2 αυγά μάτια με ντομάτα, μελάτα, βραστά, σκραμπλ, καγιανά – Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 30, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

αυγα

Τα αυγά είναι μια τροφή απαραίτητη για μια ισορροπημένη διατροφή αφού είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Περιέχουν πρωτεΐνες μεγάλης θρεπτικής αξίας, ιχνοστοιχεία, ασβέστιο, νάτριο, κάλιο, φώσφορο, βιταμίνες Α και Β12 αλλά και σίδηρο. Η πρωτεΐνη έρχεται κυρίως από το ασπράδι του αυγού το οποίο μόνο του έχει 80 θερμίδες περίπου,... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Κουλούρι με σουσάμι Θεσσαλονίκης, ολικής, πολύσπορο, απλό σικάλεως – Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 29, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

κουλουρια θεσσαλονικης

Το κουλούρι Θεσσαλονίκης είναι ένα πολύ νόστιμο σνακ που είναι και πολύ θρεπτικό αφού φτιάχνεται με σουσάμι που είναι υψηλής θερμιδικής αξίας. Μπορεί να περιέχει πολλές θερμίδες αφού παρασκευάζεται με αλεύρι σίτου, αλάτι, ζάχαρη και μαγιά. Το κουλούρι είναι ένα χορταστικό σνακ που μπορεί να μας χορτάσει και να καταναλωθεί... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Σάντουιτς, κλαμπ σάντουιτς, γαλοπούλα-τυρί, κρύο με κοτόπουλο, σολωμό, τόνο: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 29, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

σαντουιτς

Το σάντουιτς είναι το πιο συνηθισμένο σνακ για τους περισσότερους ανθρώπους ενώ αντικαθιστά επίσης και το μεσημεριανό ή το βραδινό μέσα σε μια πολυάσχολη μέρα. Η θρεπτική του αξία είναι ανάλογη με τα συστατικά που περιλαμβάνει αλλά και το είδος του ψωμιού. Το λευκό ψωμί που είναι και το πιο... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Μαυρομάτικα φασόλια σαλάτα: Θερμίδες και θρεπτικές πληροφορίες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 28, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

μαυροματικα φασολια σαλατα

Τα μαυρομάτικα φασόλια είναι πολύ σημαντικά για όσους ακολουθούν μεσογειακή διατροφή αλλά και για τους χορτοφάγους. Μια σαλάτα μαυρομάτικα φασόλια έχει περίπου 490 θερμίδες ενώ σκέτα, βρασμένα έχουν 230 θερμίδες, όμως περιέχει την ποσότητα πρωτεΐνης που έχει μια μισή μερίδα μπριζόλα. Τα φασόλια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θρεπτικά... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Αυγά ομελέτα σπέσιαλ, σκέτη, με ασπράδια, φούρνου με πατάτες ή με τυρί: θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 28, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ΟΜΕΛΕΤΑ

Η ομελέτα είναι ένα νόστιμο φαγητό που είθισται να τρώμε ως πρωινό ή ως βραδινό. Πρόκειται για ένα πιάτο πλούσιο σε βιταμίνες A, D, E, ψευδάργυρο, σίδηρο και πολύτιμα ιχνοστοιχεία. Τα αυγά είναι απαραίτητα για όσους θέλουν να ακολουθήσουν μια υγιεινή διατροφή και να χάσουν κιλά χάρη στην πρωτεΐνη που... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Καραφάκι ούζο: Θερμίδες ανάλογα με τα ml ή το ποτήρι

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 27, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ΟΥΖΟ

Το ούζο είναι αγαπημένο καλοκαιρινό ποτό το οποίο συνοδεύουμε συνήθως με μεζέ. Ενώ 150 ml, μένα ποτήρι ούζου δηλαδή, έχει 150 θερμίδες και το καραφάκι έχει 220 θερμίδες, η συνοδεία του από διάφορα ορεκτικά μπορεί να μας δώσει περισσότερες θερμίδες. Το ίδιο άλλωστε συμβαίνει με οποιοδήποτε αλκοόλ, το οποίο μπορεί... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Παντζάρια σκέτα και σαλάτα με χόρτα: θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 27, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

παντζαρι

Τα παντζάρια είναι αγαπημένο λαχανικό πολλών ανθρώπων χάρη στη γλυκιά τους γεύση. Είναι πλούσια σε βιταΐνη, βιταμίνη C, ομοκυστεΐνη, φυλλικό οξύ, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Τα συστατικά αυτά κάνουν το παντζάρι απαραίτητο στη μεσογειακή διατροφή που όταν το καταναλώνουμε με μέτρο είναι πολύ θρεπτικό. Τα παντζάρια συνήθως τρώγονται σαν σαλάτα... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Λάχανο ωμό, κινεζικό, μαγειρεμένο βραστό, κόκκινο, άσπρο, μωβ και σαλάτα λάχανο καρότο: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 26, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ΛΑΧΑΝΟ ΒΡΑΣΤΟ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Το λάχανο είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και σε θρεπτικά συστατικά που σύμφωνα με τους επιστήμονες προστατεύουν από παθήσεις και ασθένειες όπως ο καρκίνος του πνεύμονα, του παχέους εντέρου, του μαστού και του προστάτη. Λέγεται ότι κάνει καλό στο αναπνευστικό αλλά και στο θυρεοειδή. Χάρη στις λίγες θερμίδες που έχει... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Πατατάκια απλά και ολικής άλεσης: θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 26, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

πατατακια

Τα πατατάκια είναι ένα δημοφιλές σνακ που όμως περιέχει πολλές θερμίδες και λιπαρά. Όχι μόνο δεν έχουν θρεπτικά συστατικά ή βιταμίνες αλλά δεν περιέχουν καθόλου πρωτεΐνες. Πρόκειται λοιπόν για ένα σνακ που το μόνο που έχει να σας προσφέρει είναι θερμίδες και μάλιστα πολλές. Υπάρχουν πολλά είδη που σερβίρονται με... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Σοκολάτα γάλακτος, σοκολατάκι αμυγδάλου, ζεστό ή κρύο ρόφημα βιενουά, υγείας και λευκή σοκολάτα: Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 25, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Η σοκολάτα μπορεί να κατηγορείται ως ένα παχυντικό τρόφιμο που πρέπει να αποφεύγουμε όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά, έχει όμως αρκετά θρεπτικά συστατικά που μας κάνουν καλό. Αν καταναλωθεί με μέτρο τότε βοηθάει στην πρόληψη καρδιαγγειακών προβλημάτων, ενισχύει την παραγωγή μελανίνης κάνοντας το δέρμα και τα μαλλιά μας πιο υγιή... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Τυρί φέτα κατσικίσια, αγελαδινή, Δωδώνη, Ήπειρος, λάιτ και Καλαβρύτων: Πόσες θερμίδες και λιπαρά έχει η μερίδα‘σπιρτόκουτο’

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 25, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

ΦΕΤΑ

Η φέτα είναι πολύ σημαντική για το διαιτολόγιό μας αφού είναι πλούσια σε ασβέστιο, βιταμίνη D ενώ έχει χαμηλά λιπαρά. Είναι απαραίτητη για τα παιδιά αλλά και τους μεγαλύτερους αφού βοηθά στην σκελετική ανάπτυξη και στα οστά. Σαν τυρί μπορούμε να το συνδυάσουμε με διάφορα υλικά και σε ποικίλες συνταγές,... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Πόσες θερμίδες έχει μισό καρπούζι, ο χυμός, το breezer, ή με φέτα; Είναι αρνητικές;

Από: | 0 Σχόλια | Στις: October 24, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

καρπουζι

Το καρπούζι συγκαταλέγεται στα τρόφιμα που έχουν αρνητικές θερμίδες, δηλαδή για την επεξεργασία του ο οργανισμός μας θα κάψει περισσότερες θερμίδες από ότι θα πάρει. Έτσι το καρπούζι είναι πολύ σημαντικό για όσους θέλουν να χάσουν βάρος. Όχι μόνο είναι πολύ νόστιμο αλλά έχει και ελάχιστες θερμίδες και αποτελείται 90%... Περισσότερα

Δες Περισσότερα