Archive for November 2014

Πισία – θερμίδες και θρεπτική αξία

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 30, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

πισία θερμίδες

Τα πισία είναι ένα παραδοσιακό ποντιακό φαγητό που είναι πεντανόστιμο και μοιάζει με το γνωστό σε όλους τηγανόψωμο. Επειδή μαγειρεύεται στο τηγάνι θυμίζει πολύ και το πιροσκί ιδιαίτερα αν το συνοδεύουμε με τυρί, πατάτες ή κιμά. Μπορείτε να το μαγειρέψετε με καλό λάδι για να μην επιβαρύνετε την υγεία σας... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Ψάρι βραστό, τηγανητό, ψητό, σούπα, φιλέτο, φούρνου, πλακί, πανέ, μαγιάτικο – Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 30, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

Ψάρι βραστό θερμίδες

Τα ψάρια αποτελούν μια απαραίτητη τροφή στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο των παιδιών και των ενηλίκων. Τα ψάρια που είναι λιπαρά είναι πιο θρεπτικά για τον ανθρώπινο οργανισμό αφού περιέχουν τα πολύτιμα ω-3 λιπαρά οξέα που έχουν ευεργετικές ιδιότητες και βοηθούν στην καλή λειτουργία της καρδιάς. Τα ψάρια είτε λιπαρά είτε άπαχα... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Μπανάνα, χυμός μπανάνας – θερμίδες και πρωτεΐνες ανά γραμμάρια

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 29, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

μπανάνα θερμιδες και πρωτείνες

Η μπανάνα είναι ένα από τα πιο νόστιμα φρούτα που μπορεί να δώσει πολλά θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό μας αλλά και λίγες θερμίδες όταν καταναλώνετε σαν σνακ ανάμεσα στα γεύματα. Μια μπανάνα έχει περίπου 100 θερμίδες και για αυτό μπορεί να καταναλωθεί ακόμα κι όταν κάνουμε δίαιτα για να χάσουμε... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Θερμίδες στο κριτσίνι καλαμποκιού, με τυρί, ολικής αλέσεως, πολύσπορο

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 29, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

Κριτσίνι καλαμποκιού θερμίδες

Τα κριτσίνια είναι ένα πολύ νόστιμο σνακ που συνήθως προτιμάται όταν κάνουμε δίαιτα ή προσέχουμε τη διατροφή μας και το συνοδεύουμε με τυρί ή φρούτα. Στην αγορά υπάρχει μεγάλη ποικιλία από κριτσίνια ανάλογα με τα συστατικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την παρασκευή του αλλά και τη γεύση. Τα κριτσίνια που... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Νηστίσιμο κασέρι, τυρί κασέρι Light, Milner, Κολιός, σόγιας, καπνιστό – Θερμίδες ανά φέτα

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 28, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

Καασέρι νηστίσιμο θερμίδες

Το κασέρι είναι ένα αγαπημένο ελληνικό τυρί που φτιάχνεται από πρόβειο γάλα και είναι ημίσκληρο. Έχει ωραίο ήπιο άρωμα και προτιμάται σε πολλές παραδοσιακές συνταγές της χώρας μας. Περιέχει θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη των παιδιών αλλά και τις ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα σε ασβέστιο κυρίως, πρωτεΐνη... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Μπιφτέκι φούρνου, λαχανικών, ψητό σχάρας, χοιρινό, με πατάτες, κοτόπουλου, γαλοπούλας, άπαχο, κεμπάπ, σόγιας, Υφαντής, σπιτικό – Θερμίδες ανά γραμμάρια

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 28, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

Μπιφτέκι φούρνου θερμίδες

Τα μπιφτέκια είναι ένα πεντανόστιμο φαγητό που προτιμάται στην ελληνική κουζίνα και συνήθως σερβίρεται με πατάτες ή ρύζι και μαγειρεύεται στον φούρνο ή στη σχάρα. Στις δίαιτες προτιμώνται τα  μπιφτέκια από άπαχο κρέας ή μπιφτέκια γαλοπούλας, κοτόπουλο και σόγιας. Τα διαιτητικά αυτά μπιφτέκια έχουν λιγότερες θερμίδες αλλά έχουν όλα τα... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Muffins θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 27, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

muffins θερμίδες

Το muffin είναι ένα είδος κέικ πολύ νόστιμο που συνήθως συνοδεύει τον καφέ ή το τσάι ενώ σερβίρεται και σαν γλυκό ή στο πρωινό. Ένα muffin μπορεί να είναι σκέρο, να περιέχει φρούτα όπως βατόμουρα αλλά και σοκολάτα. Ένα μάφιν με φρούτα 100 γραμμαρίων δίνει περίπου 255 θερμίδες ενώ ανάλογα... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Πόσες θερμίδες χρειάζομαι για να χάσω βάρος: Θερμίδες ανά άσκηση για ιδανικά κιλά

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 27, 2014 | Κατηγορία: Αδυνάτισμα, Δίαιτα

π'οσες θερμίδες χρειάζομαι για να χάσω βάρος

Για να χάσουμε κιλά, όπως είναι λογικό αρκεί να καταναλώσουμε λιγότερες θερμίδες ημερησίως. Οι θερμίδες που πρέπει να καταναλώσουμε για να χάσουμε βάρος εξαρτώνται από την ηλικία, το φύλο αλλά και τα κιλά μας. Κατά μέσο όρο μπορούμε να υπολογίσουμε πως μια γυναίκα 70 κιλών αρκεί να καταναλώσει 500 θερμίδες... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Θερμίδες: Σταφιδόψωμο ατομικό

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 26, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

Σταφιδόψωμο ατομικό

Το σταφιδόψωμο είναι ένα πολύ νόστιμο σνακ που μπορούμε να απολαύσουμε μέσα στην ημέρα το οποίο πρέπει φυσικά να καταναλώνουμε με μέτρο αφού εκτός από τις σταφίδες περιέχει και… ψωμί! Παρόλα αυτά έχει μεγαλύτερη θρεπτική αξία από το κανονικό ψωμί αφού οι σταφίδες είναι πλούσια πηγή φυτικών ινών, σιδήρου, σεληνίου,... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Θερμίδες κοτόπουλο αλά κρεμ, κοκκινιστό, λεμονάτο, πανέ, με μουστάρδα, με πατάτες στο φούρνο, με χυλοπίτες, σούβλας, με μπάμιες, με ρύζι

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 26, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

κοτόπουλο με ρύζι θερμίδες

Το κοτόπουλο είναι μία πλούσια πηγή πρωτεΐνης, βιταμινών αλλά και ιχνοστοιχείων απαραίτητων για τον οργανισμό μας. Χάρη στην βιταμίνη Β6  ο οργανισμός μας μεταβολίζει τους υδατάνθρακες και τα λίπη αλλά και τις πρωτεΐνες ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται ο μεταβολισμός μας και υπάρχει καλή λειτουργία του πεπτικού και του νευρικού συστήματος. Για... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Θερμίδες: Σταφύλια κόκκινα, μαύρα, πράσινα

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 25, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

σταφύλια θερμίδες

Τα σταφύλια είναι γνωστά όχι μόνο για τη νόστιμη γεύση τους αλλά και για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητές τους. Στη φλούδα τους περιέχουν μια ουσία που λέγεται ρεσβερατόλη η οποία έχει ευεργετική δράση στον οργανισμό μας. Τα σταφύλια βοηθούν στην αντιγήρανση αφού προστατεύουν το κολλαγόνο αλλά και στη φυσική λάμψη της... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Θερμίδες κοτόπουλο ψητό στη σχάρα με πέτσα, φιλέτο στήθος, μπούτι,100 γραμμάρια, φούρνου, βραστό, τηγανιτό

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 25, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

θερμίδες κοτόπουλο ψητό με πέτσα

Το κοτόπουλο δεν είναι μόνο νόστιμο αλλά είναι και απαραίτητη τροφή για τον οργανισμό μας. Περιέχει πρωτεΐνες και αμινοξέα που δυναμώνουν το μυϊκό σύστημα των παιδιών βοηθώντας έτσι στην ανάπτυξή τους ενώ  παρέχει θρεπτικά συστατικά και στους μεγαλύτερους χάρη στις βιταμίνες που δίνει αλλά και στις λιγοστές θερμίδες. Το κοτόπουλο... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Αυγοφέτες – Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 24, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

αυγοφέτες θερμίδες

Οι αυγοφέτες είναι ένα νόστιμο πιάτο που συνήθως συνοδεύει το πρωινό μας γεύμα αφού πειρέχει συστατικά που μας δίνουν ενέργεια το πρωί και μας χορταίνουν. Υπάρχουν πολλές συνταγές για αυγοφέτες που μπορεί να είναι κάπως πιο παχυντικές – αν προσθέσουμε κρέμα γάλακτος κλπ. – αλλά και άλλες που είναι πιο... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Γιαούρτι με μέλι και καρύδια, με μούσλι, με δημητριακά, με ρύζι, με φρούτα, πλήρες, πρόβειο, στραγγιστό 0- 2%, με βύσσινο – Θερμίδες

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 24, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

γιαούρτι με μελι θερμίδες

Το γιαούρτι είναι ένα από τα πιο γνωστά διαιτητικά φαγητά που βέβαια χρησιμοποιείται σε πολλές συνταγές αλλά και απολαμβάνεται σαν γεύμα  από το πρωί μέχρι το βράδυ. Πρόκειται για μια τροφή που έχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει και το γάλα όπως ασβέστιο, πρωτεΐνη, βιταμίνες αλλά και υδατάνθρακες που... Περισσότερα

Δες Περισσότερα

Γιαούρτι Φάγε Τοτάλ, Activia, γιδινό- κατσικίσιο, λάιτ άπαχο, Μεβγάλ, Όλυμπος, σακούλας παραδοσιακό, σόγιας, αγελάδος – Πόσες θερμίδες έχει

Από: | 0 Σχόλια | Στις: November 23, 2014 | Κατηγορία: Δίαιτα, Θερμιδομετρητής

γιαούρτι φάγε θερμίδες

Το γιαούρτι είναι ένα από τα πιο θρεπτικά γεύματα τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες. Απολαμβάνεται από το πρωί δίνοντάς μας ενέργεια μέχρι το βράδυ ως ελαφρύ γεύμα, γλυκό με κάποιο συνοδευτικό ή μαζί με το μεσημεριανό. Το γιαούρτι περιέχει όλα τα θρεπτικά συτατικά του γάλατος, πρωτεΐνες,... Περισσότερα

Δες Περισσότερα